Önskar att alla dagar vore som denna..

Då skulle jag må underbart!

Klev upp vid halv 9 och började dagen med lite myspys med Ikaros och Alexis. Därefter blev det en stadig frukost bestående av, fil med honung, linfrön och solrosfrön i, ett kokt ägg, ett halvt äpple, 2 skivor hårdost och ett stort glas vatten. Mätt och belåten blev det lite nördande framför datorn fram till 11 ungefär, då hoppade jag i träningskläderna och drog iväg på gymmet. Gympasset idag blev först 10 min stenhård cykling för att få upp flåset och bli lagom varm innan styrketräningen. Efter cyklingen körde jag fullkomligt slut på min mage mina armar och mina tuttar (bröstmusklerna). Var hemma igen halv 1 då jag snabbt hoppade in i duschen, drog på mig en lagom chill outfit, slängde i mig en banan och ett stort glas vatten, fixade frillan och drog iväg till Hanna på Vain hudvård där jag hade tid kl 2. Hos Hanna njöt jag sedan som aldrig förr i dryga två timmar medans hon fixade och trixade. Så nu har jag fräscha sommarfötter, fina välplockade och färgade bryn, samt att hon gjorde en grundlig ansiktsbehandling som var fucking amazing! Känner mig helt enkelt freeesch!
Kom åter hem och stekte tre skivor blodpudding som jag åt bacon och drack apelsinjuice till (me love blodpudding: Nyttigt, billigt, gott! Kan det bli bättre?). Apelsinjuice till blodpudding kanske inte låter så jätte gott, är säkert godare med mjölk till, men apelsinjuicen frigör nämligen gärnet i blodpuddingen på ett väldigt bra sätt! Efter middagen blev det återigen en lugn stund framför datorn, för att sedan dra några snabba drag med mascaraborsten över fransarna och sedan brumma iväg och hämta Vick. Vi var och kikade på musikal med Petra och Annie, ganska rolig var den, jag skrattade en del iaf. Kom hem halv 9 ungefär, blandade en smoothie bestående av: Vaniljyoghurt, mjölk, blåbär, hallon, banan och honung. Sen har jag bara suttit vid datorn och gosat med pruppen. Och nu ska jag sova!

åter igen; Vilken underbar dag!

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0