Bump in the road

Jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt.
Vi ska va' dem vi vill vara, hellre nu än efteråt.


Förbannat jävla kallt idag också, börjar bli hejdlöst less på den här vintern och denna hänsynslösa kyla som aldrig verkar ge med sig. 37- grader stod min termometer på imorse, är det då man känner att man egentligen bara vill lägga sig under täcket igen och inte stiga upp på hela dagen? Joo precis så var det nog jag kände. Däremot ska jag lägga mig under min filt i soffan nu med kaffe, kaffe, kaffe en massa kaffe, lite passionsfrukt och kanske en och annan mörk chokladtryffel. Läsa lite kanske, eller bara sappa på TVn.
Bio med Katta ikväll, ska bli otroligt mys, dreggla över Jens Lapidus ska jag också göra, mums.

Sköt om varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0