Trevligt

Igår hade jag bjudit över Katta på middag, riktigt trevligt! Jag bjöd på lax som var fylld med en fetaoströra och till det blev det potatis och morotsstavar och sallad, smakade helt ok. Katta hade med sig en flarra vitt samt brownies till efterrätt, lyckat! Vi hann även med att kolla in Anna Haags super åk som ledde till silver, jag är inte så insatt i OS men Katta som är ett skidfreak satt och tagga så till och med jag blev taggad. Blev iaf en riktigt trevlig kväll! Är så underbart att umgås med Katta, det blir aldrig tyst och vi är så otroligt lika. Känns förjävla bra att vi tog tag i att gå ut och käka lunch för det känns som att det var början på en lång vänskap. Du är grym bruden, glöm aldrig det!

Nu ska jag ta ett långt bad och bara njuta av att det är lördag och det enda jag har inplanerat är att brudarna ska komma över på fika. Jäkla skön dag!


Lät du henne komma närmre? Var hon vackrare än mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0